Herkese selam,
R10 olsun başka platformlar olsun sürekli iş alıp iş veriyoruz, peki iş verirken veya alırken site nasıl hitap edilmesini istersiniz?
1-) Hocam (Klasik

)
2-) Üstat
3-) Dostum
4-) Xxx Bey Xxx Hanım
Herkesi cevabını beklemekteyim, belki bu konu sayesinde aramızda konuşma ilişkileri artabilir
Teşekkürler.