Herkese selam,

R10 olsun başka platformlar olsun sürekli iş alıp iş veriyoruz, peki iş verirken veya alırken site nasıl hitap edilmesini istersiniz?

1-) Hocam (Klasik )
2-) Üstat
3-) Dostum
4-) Xxx Bey Xxx Hanım

Herkesi cevabını beklemekteyim, belki bu konu sayesinde aramızda konuşma ilişkileri artabilir

Teşekkürler.