• 19-11-2015, 21:48:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Merhaba

    Forumda bir adet başlık açtım. Bu başlığa forum dışından bir kişi tıkladığında ne yazıkki başlığı görüntülemiyor. Başlığımı forum dışından girenlerin de görebileceği şekilde nasıl düzenlerim?
  • 19-11-2015, 21:56:04
    #2
    Konu açtığınız kategori sadece üyelere açıktır bu sebeple göremiyordur.
  • 19-11-2015, 21:56:53
    #3
    Teşekkür ederim