Arkadaşlar Merhaba
Forumda bir adet başlık açtım. Bu başlığa forum dışından bir kişi tıkladığında ne yazıkki başlığı görüntülemiyor. Başlığımı forum dışından girenlerin de görebileceği şekilde nasıl düzenlerim?
R10' da açtığım başlık hakkında
2
●368
- 19-11-2015, 21:48:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.