Arkadaşlar Merhaba

Forumda bir adet başlık açtım. Bu başlığa forum dışından bir kişi tıkladığında ne yazıkki başlığı görüntülemiyor. Başlığımı forum dışından girenlerin de görebileceği şekilde nasıl düzenlerim?