Merhaba arkadaşlar,
Modem ile odam arasında yaklaşık 10-15 metre var ve 2 duvar falan geçiyor. Ancak WİFİ odamın anca kapısında 1 diş falan çekiyor. Odamın sağındaki ve solunda ki odalarda da 3 2 diş falan çekiyor. Ben linkteki ürünü satın almayı düşünüyorum. Sizinde düşüncelerinizi almayı istedim. Ürün yararlı olur mu hızda bir düşme meydana gelir mi? Normalde 1 MB internet hızım var. AKK ile 3 oluyor ve yine de idare ediyorum. 800 yada 600'e düşse bile sıkıntı olmaz.
Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.
http://www.hepsiburada.com/asus-rp-n...int-p-BD803561
Modemin Kapsama Alanını Arttırma Yardım
4
●456
- 18-11-2015, 18:20:52
- 18-11-2015, 18:24:36Çekim kuvvetini kesinlikle arttıracaktır fakat 2 oda için bu masrafa değer mi bilmiyorum. Antenleri değişiyorsa onları daha iyi bir anten ile değiştirmeyi deneyebilirsiniz. Bir de anten etrafına alüminyum ile bir çevre yapıp sinyalin dağılması engelleniyordu böyle bir şeyler deneyebilirsiniz. Bence son çare Acces Point bakın derim
- 18-11-2015, 18:51:53Hocam şuanda Netmaster CBW-700V (11N) modemi var. Anten değiştirirsek düzelir mi acaba ? Ayrıca bazı yasaklar da varmış galiba.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:51:53 -->-> Daha önceki mesaj 18:44:59 --
Ayrıca bu ürünü de alabilirim. Aynı marka olması belki daha fazla fayda sağlar.
http://www.hepsiburada.com/netmaster...suz-p-BD500362