Hocam şuanda Netmaster CBW-700V (11N) modemi var. Anten değiştirirsek düzelir mi acaba ? Ayrıca bazı yasaklar da varmış galiba.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:51:53 -->-> Daha önceki mesaj 18:44:59 --
Ayrıca bu ürünü de alabilirim. Aynı marka olması belki daha fazla fayda sağlar.
http://www.hepsiburada.com/netmaster...suz-p-BD500362