• 01-11-2015, 16:43:34
    #1
    Yağmurlu günlerde, kışın 30 dkyı geçtiği zamanlar oluyor pek umursamıyorum. Ama 30dk garantisi olan adreste oturuyorum bugün 1 saate siparişi geldi. Ücret talep ettiler ve verdim. Normalde bu 30 dk garantisi sadece hafta içimi geçerli?
  • 01-11-2015, 16:50:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayır mesai saatleri olan her zamanda geçerli.Yapmanız gereken şubeyi arayarak sorumlu biriyle görüşüp durumu anlatmak.Zira aynısını yaptım ve benim siparişi getirene verdiğim paranın aynısını geri getirip özür dilediler.Hakkınızı yedirmeyin yapmanız gerekeni yapın.Yalnız 30 dakika süre sınırı içerisinde oturduğunuzdan emin olun.
  • 01-11-2015, 17:01:05
    #3
    Hava muhalefetinin oldugu ve kampanya gunlerinde 30 dak gecersizdir. İslem basit aslinda siparisi verin verdikten sonra m.hizmetlerini arayin sorun onlardsn olumlu cevap aldiktan sonra 30 dakyı gecerse ucret odemeyin. M.hizmetlerini aradiginizi soyleyin zaten konusmaniz kayit aktinda dinleyip hemen donuyorlar.

    Benimde basima geldi vermek istemediler m.hizmetlerini aradigimi soyleyince hic israr etmeden pizzayi teslim edip gittiler...
  • 01-11-2015, 17:01:54
    #4
    Ichyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır mesai saatleri olan her zamanda geçerli.Yapmanız gereken şubeyi arayarak sorumlu biriyle görüşüp durumu anlatmak.Zira aynısını yaptım ve benim siparişi getirene verdiğim paranın aynısını geri getirip özür dilediler.Hakkınızı yedirmeyin yapmanız gerekeni yapın.Yalnız 30 dakika süre sınırı içerisinde oturduğunuzdan emin olun.
    aradım laubali laubali şekilde konuştu. Dedim uzatma paramı gönder. tamam dedi