Ichyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır mesai saatleri olan her zamanda geçerli.Yapmanız gereken şubeyi arayarak sorumlu biriyle görüşüp durumu anlatmak.Zira aynısını yaptım ve benim siparişi getirene verdiğim paranın aynısını geri getirip özür dilediler.Hakkınızı yedirmeyin yapmanız gerekeni yapın.Yalnız 30 dakika süre sınırı içerisinde oturduğunuzdan emin olun.
aradım laubali laubali şekilde konuştu. Dedim uzatma paramı gönder. tamam dedi