• 18-10-2015, 23:18:22
    #1
    Arkadaşlar odamın kapısını sert kapattım sanırım dili kırıldı içerden, kapı kolunu aşağı doğru çekince sorunsuz iniyor yaylı şekilde ama kapı açılmıyor. Kapıyı kırmadan nasıl halledebilirim?
  • 18-10-2015, 23:23:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar odamın kapısını sert kapattım sanırım dili kırıldı içerden, kapı kolunu aşağı doğru çekince sorunsuz iniyor yaylı şekilde ama kapı açılmıyor. Kapıyı kırmadan nasıl halledebilirim?
    Kapinin arasindan bakin, kolu indirirken kilidin dili oynuyormu ? tamamen aciliyormu v.s gozlemleyin. Kapiyi kirmadan acmanin diger bir yoluda kilit kismini fonksiyonsuz birakmaniz..
  • 18-10-2015, 23:27:00
    #3
    menteşeyi yerinden sökün,içeriden dili çıkartın.