Arkadaşlar odamın kapısını sert kapattım sanırım dili kırıldı içerden, kapı kolunu aşağı doğru çekince sorunsuz iniyor yaylı şekilde ama kapı açılmıyor. Kapıyı kırmadan nasıl halledebilirim?