• 27-09-2015, 03:07:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tapatalk ile foruma bakarken programi alta indiriyorum 1 2 dk snra programi actigimda tekrardan giris yapmami istiyor sizdede boylemi ?

    Kaldirip tekrar ekledim olmadi
    Tapatalk id ile giris yaptim olmadi
    Programi sildim tekrar yukledim yine olmadi

    Mobilden Gönderildi.
  • 27-09-2015, 03:37:28
    #2
    TemaTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalk ile foruma bakarken programi alta indiriyorum 1 2 dk snra programi actigimda tekrardan giris yapmami istiyor sizdede boylemi ?

    Kaldirip tekrar ekledim olmadi
    Tapatalk id ile giris yaptim olmadi
    Programi sildim tekrar yukledim yine olmadi

    Mobilden Gönderildi.
    hocam mobil tema aktif tepetaklak ile niye uğraşıyorsun ki
  • 27-09-2015, 13:31:21
    #3
    bende problem yok 1 defa giriş yaptım ios cihaz.
  • 27-09-2015, 13:36:10
    #4
    bende de aynı sorun var
    her defasında tekrar giriş yapıyorum.
    android telefon
  • 27-09-2015, 13:54:45
    #5
    Aynen lg g2 var bende de 2 dk alta alınca tekrar giriş yapmak zorunda kalıyorum. Ne yapmak lazım ??

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-09-2015, 13:57:56
    #6
    Arkadaşlar sorun tahminimce e-mail ile giriş yapıldığı için. Bendede bazen oluyor. Tapatalk nick'e ayarlı ama r10 girişi mail adresine. Mobil tema tamam var ama ben tapatalk'ı daha çok kullanıyorum keza birçok forum kullanan kişilerde öyle yapıyor.

    Çözülürse iyi olur diyelim.
  • 27-09-2015, 13:59:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden yanlis hatirlamiyorsam beni hatirla diye bir secenek vardi suan yok birde mail ile giris yaptigimiz icin baya zorluk cekiyorum.
  • 27-09-2015, 14:29:20
    #8
    Bazen bendende ustiyor ams o zaman sanirim r10 a erisim olmadigi zamanlar sonra kendi kendine duzeliyor

    mobilden yazildi yazim hatasi olabilir
  • 27-09-2015, 14:57:44
    #9
    ios ta bu sorun gözükmüyor denedim sorun çıkmıyor. Android te bu sorun var uygulamadan mı yoksa r10 dan mı kaynaklı bilmiyorum ama çok can sıkıcı oluyor sürekli giriş yapmak.