Tapatalk ile foruma bakarken programi alta indiriyorum 1 2 dk snra programi actigimda tekrardan giris yapmami istiyor sizdede boylemi ?
Kaldirip tekrar ekledim olmadi
Tapatalk id ile giris yaptim olmadi
Programi sildim tekrar yukledim yine olmadi
Mobilden Gönderildi.
Tapatalk beni hatirla sorunu.
11
●596
- 27-09-2015, 03:07:44Üyeliği durduruldu
- 27-09-2015, 03:37:28hocam mobil tema aktif tepetaklak ile niye uğraşıyorsun kiTemaTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2015, 13:57:56Arkadaşlar sorun tahminimce e-mail ile giriş yapıldığı için. Bendede bazen oluyor. Tapatalk nick'e ayarlı ama r10 girişi mail adresine. Mobil tema tamam var ama ben tapatalk'ı daha çok kullanıyorum keza birçok forum kullanan kişilerde öyle yapıyor.
Çözülürse iyi olur diyelim. - 27-09-2015, 13:59:40Üyeliği durdurulduEskiden yanlis hatirlamiyorsam beni hatirla diye bir secenek vardi suan yok birde mail ile giris yaptigimiz icin baya zorluk cekiyorum.
- 27-09-2015, 14:29:20Bazen bendende ustiyor ams o zaman sanirim r10 a erisim olmadigi zamanlar sonra kendi kendine duzeliyor
mobilden yazildi yazim hatasi olabilir