Arkadaşlar sorun tahminimce e-mail ile giriş yapıldığı için. Bendede bazen oluyor. Tapatalk nick'e ayarlı ama r10 girişi mail adresine. Mobil tema tamam var ama ben tapatalk'ı daha çok kullanıyorum keza birçok forum kullanan kişilerde öyle yapıyor.

Çözülürse iyi olur diyelim.