Selamlar,
Bir site hakkında savcılığa şikayet dilekçesi vereceğim ama pek çok sayfayı şikayet edeceğim. Sadece URL'leri yazmam yeterli mi? Ekran görüntüsü almam ya da içeriği dilekçeye nakletmem gerekir mi?
Bu konuda tecrübesi olan var mı?
Teşekkürler.
Bilişim şikayet dilekçesi
1
●256
- 17-09-2015, 13:53:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-09-2015, 14:01:46gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar şikayet dilekçenize sitelerin URL'lerini yazmanız yeterlidir lakin ekran resim görüntüsü koymanız dilekçenizi güçlendirir. İyi forumlar dilerim
Sent from my iPhone using Tapatalk