• 17-09-2015, 13:53:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar,

    Bir site hakkında savcılığa şikayet dilekçesi vereceğim ama pek çok sayfayı şikayet edeceğim. Sadece URL'leri yazmam yeterli mi? Ekran görüntüsü almam ya da içeriği dilekçeye nakletmem gerekir mi?

    Bu konuda tecrübesi olan var mı?
    Teşekkürler.
  • 17-09-2015, 14:01:46
    #2
    gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,



    Bir site hakkında savcılığa şikayet dilekçesi vereceğim ama pek çok sayfayı şikayet edeceğim. Sadece URL'leri yazmam yeterli mi? Ekran görüntüsü almam ya da içeriği dilekçeye nakletmem gerekir mi?



    Bu konuda tecrübesi olan var mı?

    Teşekkürler.

    Merhabalar şikayet dilekçenize sitelerin URL'lerini yazmanız yeterlidir lakin ekran resim görüntüsü koymanız dilekçenizi güçlendirir. İyi forumlar dilerim


    Sent from my iPhone using Tapatalk