Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selamlar,
Bir site hakkında savcılığa şikayet dilekçesi vereceğim ama pek çok sayfayı şikayet edeceğim. Sadece URL'leri yazmam yeterli mi? Ekran görüntüsü almam ya da içeriği dilekçeye nakletmem gerekir mi?
Bu konuda tecrübesi olan var mı?
Teşekkürler.