• 17-09-2015, 01:28:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Bu ay sonunda Vodafone 1 Yıllık Paketim bitiyor. Elimde ki telefonu sattım şuanlık Alo deyip, internet bankacılığı sms'sini almak için bir telefon kullanıyorum tabi epey bi zorlanarak kullanıyoruz. Bi çalıp çalmamalar, şebekenin gidip gelmesi vb. sorunlar ile kullanmaya devam ediyorum.
    400-500 TL 'lik bir bütçe olmadığı için telefon da alamıyorum. Aklıma geldi acaba faturaya ek uygun güzel bir telefon alabilirmiyim. Ve nasıl alabilirim?

    Yeni bir tarifeye geçmeyi düşünüyorum. Hem uygun hem kullanışlı yeni tarifeye geçtiğim de hemen ilk ay içerisinde istediğim telefonu alabiliyormuyum. Yoksa 1-2 Yıllık önceden faturalı tarifemin olması mı lazım?
    Bu sistem nasıl çalışıyor acaba bu konu hakkında beni hem bilgilendirip, hemde yol gösterecek bi arkadaş cevaplarsa sevinirim.
  • 17-09-2015, 01:33:09
    #2
    6 Ay boyunca faturalı hatta sahip olmalısınız ve tüm faturalarınızı gününde ödemeniz gerekmekte.

    En son 9 ay önce ablama telefon almıştık, o zaman idefix puanını filan sorgulatmışlardı ablamın faturalı hattı filan da yoktu. Gitti faturalı hattı aldığı gün telefona da sahip oldu.

    Vodafone'dan almıştık ama diğerlerinde farklı durum söz konusu olabilir.

    Bu arada ben de AVEA'dan almayı düşünüyorum. Faturalı hatta geçeli 9 ay oldu benimde. Konuyu takipteyim.
  • 17-09-2015, 01:38:07
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Ay boyunca faturalı hatta sahip olmalısınız ve tüm faturalarınızı gününde ödemeniz gerekmekte.

    En son 9 ay önce ablama telefon almıştık, o zaman idefix puanını filan sorgulatmışlardı ablamın faturalı hattı filan da yoktu. Gitti faturalı hattı aldığı gün telefona da sahip oldu.

    Vodafone'dan almıştık ama diğerlerinde farklı durum söz konusu olabilir.

    Bu arada ben de AVEA'dan almayı düşünüyorum. Faturalı hatta geçeli 9 ay oldu benimde. Konuyu takipteyim.
    Vallaha 1 yıldır ailecek Duran Tarifesini kullanıyorduk, " Gardaş gelin sizi telefon verek " diye aramadılar. Ha arasalardı gidip hemen merakla bakardık ama velakin arkadaş tam takır tüm faturaları ödedik bakma işte bu son 1 ay bile bile geçiktirdim acaba ne oluyor diye Son ödeme günü 15'indeymiş neyse işte ayın 23'ü oldu günlük arıyorlar. " xx telefon numaralı hattınızın borcunu 2 gün içerisinde ödeyiniz aksi taktirde faturanız sonlandıracaktır " dedi tamam abla dedik ödedik.
    Eğer gerekirse başka operatöre'de geçebilirim. Bazı sebeplerden dolayıda tel numaramı değiştirmek istiyordum buda bana bahane olur.. Gerçi hat paralarıda maşallah fındıktan pahalı.