6 Ay boyunca faturalı hatta sahip olmalısınız ve tüm faturalarınızı gününde ödemeniz gerekmekte.

En son 9 ay önce ablama telefon almıştık, o zaman idefix puanını filan sorgulatmışlardı ablamın faturalı hattı filan da yoktu. Gitti faturalı hattı aldığı gün telefona da sahip oldu.

Vodafone'dan almıştık ama diğerlerinde farklı durum söz konusu olabilir.

Bu arada ben de AVEA'dan almayı düşünüyorum. Faturalı hatta geçeli 9 ay oldu benimde. Konuyu takipteyim.