• 11-09-2015, 19:22:04
    #1
    Merhaba,

    Kredi kartı alacağım karşıma yıllık ücreti olmayan world eko kart çıktı. Sormak istediğim kullananlar varsa tavsiye eder mi? Sitesinde pek bir şey yazmıyor diğer ücretli olan kartlardan bir eksiği var mı? taksit worldpuan vs. gibi

    Ayrıca farklı bir kart önerebilecek olan varsa da sevinirim.
  • 12-09-2015, 23:22:24
    #2
    konu güncel, yok mu bilen gören duyan.
  • 30-05-2016, 14:00:53
    #3
    Evet arkadaşlar bende başvuru yapmak istiyorum. Tavsiye edermisiniz ?
  • 30-05-2016, 14:10:48
    #4
    Taksit eksiği oluyor, çoğu yer taksit sayısını düşük yapıyor. Joker vadaa gelmiyor sanırsam.
  • 30-05-2016, 17:05:35
    #5
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kredi kartı alacağım karşıma yıllık ücreti olmayan world eko kart çıktı. Sormak istediğim kullananlar varsa tavsiye eder mi? Sitesinde pek bir şey yazmıyor diğer ücretli olan kartlardan bir eksiği var mı? taksit worldpuan vs. gibi

    Ayrıca farklı bir kart önerebilecek olan varsa da sevinirim.
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar bende başvuru yapmak istiyorum. Tavsiye edermisiniz ?
    Amacınıza uyuyorsa kullanmanızı öneririm. Taksit yapmıyor diye geçiyor ancak bir iki kere 9 ay taksitlendirdiğini gördüm ANCAK yapılan bazı alışverişlerde 3 ten fazla taksitlendirmedi. Online alışverişlerde sadece world olarak geçtiği için taksitlendirmede hiç bir problem yaşamadım.