Kredi kartı alacağım karşıma yıllık ücreti olmayan world eko kart çıktı. Sormak istediğim kullananlar varsa tavsiye eder mi? Sitesinde pek bir şey yazmıyor diğer ücretli olan kartlardan bir eksiği var mı? taksit worldpuan vs. gibi
Ayrıca farklı bir kart önerebilecek olan varsa da sevinirim.