Merhaba,
Kredi kartı alacağım karşıma yıllık ücreti olmayan world eko kart çıktı. Sormak istediğim kullananlar varsa tavsiye eder mi? Sitesinde pek bir şey yazmıyor diğer ücretli olan kartlardan bir eksiği var mı? taksit worldpuan vs. gibi
Ayrıca farklı bir kart önerebilecek olan varsa da sevinirim.
Evet arkadaşlar bende başvuru yapmak istiyorum. Tavsiye edermisiniz ?
Amacınıza uyuyorsa kullanmanızı öneririm. Taksit yapmıyor diye geçiyor ancak bir iki kere 9 ay taksitlendirdiğini gördüm
ANCAK yapılan bazı alışverişlerde 3 ten fazla taksitlendirmedi. Online alışverişlerde sadece world olarak geçtiği için taksitlendirmede hiç bir problem yaşamadım.