• 06-08-2015, 13:59:16
    #37
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım anlatamadım. Eğer ayrılırsam kendi memleketime dönerim. Yani alanya ya. O zaman çocuğumu göremem.
    Sen neyi duymak istiyorsun bizden onu söyle öyle yazalım ...
    Bir daha oku.
    Allah yardımcın olsun.
  • 06-08-2015, 14:13:51
    #38
    Sen iç güveysi giderek zaten 1-0 yenik başlamışsın..... O işte çalışmak zorundamısın ?
  • 06-08-2015, 14:43:50
    #39
    Karşı tarafın ailesinden ne kadar uzak durursan bence o kadar iyiye gider her şey hocam. Çevremizdeki örnekler de buna benzer olaylara şahit oldum.
  • 06-08-2015, 14:49:21
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Çekilmez hal aldıysa yapacak birşey yok gereğini yapacaksın. İkinizde rahatlarsınız.
    Asıl bundan sonrası önemli. Öyle çekip gitmek olmaz, çocuğuna ve eski eşine yakın bir yerde iş ev bulup kendi düzenini kuracaksın. Eşinin ailesiyle tüm bağlarını koparacaksın. Tek dünyan kızın olacak, haliyle kızın için görmek zorunda olduğun eski eşin olacak.
  • 06-08-2015, 20:52:22
    #41
    Bu psikolojik bir sorun hocam profesyonel bir yardım alın hocam
  • 07-08-2015, 00:51:03
    #42
    İlişkinizi elbette bir çok defa yoluna koymaya çalışmışsınızdır, o yüzden barışın, konuşun gibi basit tavsiyeler vermeyeceğim. Ayrılın ve kendinize yeni hayat kurun sosyal, kültürül etkinliklere katılın.
  • 07-08-2015, 00:52:38
    #43
    hocam herkesin psikolojisi bozuk yani kime sorsan bir sorunu var kimsede demez ben mutluyum diye sorunum yok diye yani
  • 07-08-2015, 02:37:01
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her problemin çözümü vardır elbette. Bazen en zor şartlarda dahi çözümsüzlük içerisinde çözüm üretilebiliyor. Meseleyi çözmek size bağlı çünkü durumunuzu en iyi kendiniz anlarsınız. Bu tür durumlarda ayrılığın en son planda tutulması size fayda sağlar. Bir de dört dörtlük evlilik bu dünyada biraz zor. Sanmayın lüks villaların içinde huzur var. Huzur, İslamiyeti hakkıyla yaşayanlarda. Allah yardımcınız olsun.
  • 07-08-2015, 02:44:05
    #45
    Birlikte tatile çıkın kışın yazın farketmez gezin ve bolca vakit geçirin baktınız olmuyor bu hayatı zorlaştırmanında alemi yok bence çünku hayat çok uzun ve sürekli kavga ve tartışma ile geçmez ayrılın inanın bir sürü babası annesi ayri çocuklar var ama sizin için en son seçenek olsun bu selçuk hocam.