• 03-08-2015, 13:37:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar önlisans kpssye çalışacağım evde matematik eksikliğim var. Günlük olarak metamatik çalışıyorum. Diğer türkçe, vatandaşlık tarih coğrafya onlarada vakit ayırmak istiyorum sizce nasıl bir program izlemeliyim
  • 03-08-2015, 15:58:05
    #2
    2012 yılında önlisans girdim sınava pek çalışmadım hatta hiç 81 puan aldım bölümüm 82de kaldı. çalışma olayını sordugun kişiler sana direk anayasa vatandaşlığı son 1 aya bırak der sakın öyle yapma kendine haftanın 3 yada 4 günü 30ar-40ar dk ayır sınava kadar oku tekrar et çıkmış sorulara bak, kesinlikle her gün türkçe paragraf tarzı sorular çözmeyi dene hergün olmasada 3güne bir yap, tarih soruları garip gelmeye başladı son 2 yılda ne tarz çıktığını iyi anla ve ona göre çalışmanı yap boş konulara zaman ayırma eğer biraz çalışır ve az kafam var diyorsan önlisans kpss i becerirsin 75 net civarı yaparsan atanırsın zaten
  • 03-08-2015, 16:25:25
    #3
    önlisans kpss devam ediyor mu ?
  • 07-08-2015, 10:59:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önlisans kpss devam ediyor mu ?
    2 yılda bir ypaılıyor hocam bu seneden çalışmak lazım
  • 07-08-2015, 11:03:35
    #5
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yılda bir ypaılıyor hocam bu seneden çalışmak lazım
    Geçen sene son kez yapılmadı mi

    ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-08-2015, 11:33:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yok hocam devam ediyor öyle birşey söz konusu değil
  • 07-08-2015, 15:23:19
    #7
    Matematik eksikliğiniz hangi konuda? mat1 mi yoksa mat2 mi?
    Matematik eksiğiniz varsa sağlam bir hocadan ders almanızı tavsiye ederim çünkü öyle evde tek başına zor oluyor bir sürü püf noktası var matematiğin.