2012 yılında önlisans girdim sınava pek çalışmadım hatta hiç 81 puan aldım bölümüm 82de kaldı. çalışma olayını sordugun kişiler sana direk anayasa vatandaşlığı son 1 aya bırak der sakın öyle yapma kendine haftanın 3 yada 4 günü 30ar-40ar dk ayır sınava kadar oku tekrar et çıkmış sorulara bak, kesinlikle her gün türkçe paragraf tarzı sorular çözmeyi dene hergün olmasada 3güne bir yap, tarih soruları garip gelmeye başladı son 2 yılda ne tarz çıktığını iyi anla ve ona göre çalışmanı yap boş konulara zaman ayırma eğer biraz çalışır ve az kafam var diyorsan önlisans kpss i becerirsin 75 net civarı yaparsan atanırsın zaten