• 12-08-2015, 16:47:57
    Benimde geçeli 1 hafta oldu. Şuan makine takılıyor kasılıyor falan. Eğer böyle devam ederse 8 e geri geçeceğim
  • 12-08-2015, 19:03:24
    lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde geçeli 1 hafta oldu. Şuan makine takılıyor kasılıyor falan. Eğer böyle devam ederse 8 e geri geçeceğim
    windows 10 bana da biraz zor geldi. 8'i daha rahat kullanıyorum fakat windowsla pc kasmasının alakası yok abi. diskin sataysa anakartın eskiyse o bilgisayar kasar.
  • 12-08-2015, 19:07:02
    haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows 10 bana da biraz zor geldi. 8'i daha rahat kullanıyorum fakat windowsla pc kasmasının alakası yok abi. diskin sataysa anakartın eskiyse o bilgisayar kasar.
    valla bilmiyorum 8 de iken bir sorun yoktu
  • 17-08-2015, 01:34:33
    resim görüntüleme çok acayip olmuş. onun dışında beğendim.
  • 17-08-2015, 01:35:47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    7 mi daha iyi 8 mi? Windows 10 konusu ama 8 kullanan baya var herhalde
  • 18-08-2015, 18:18:34
    Platin üye
    windows 10a geçtiğimden beri wifi bağlantım sürekli kesiliyor. film izliyorum, 6. 7. dakikalarda internetten düşüyorum. tekrar bağlanıyorum, yine düşüyorum. aynı sorunu yaşayan var mı?

    modemlik bir sorun yok, şuan 3 cihaz 4 telefon ile bağlıyız. hiç bir sorun yok, sadece benim win 10 cihazda sorun var.

    ek olarak touchpadi kapatan fn tuşu da çalışmıyor. denetim masasından touchpadi tamamen pasif etmek zorunda kaldım.

    bunlar dışında bir hataya rastlamadım. gayet güzel işliyor. performansını da beğendim. özellikle sanal masaüstü olayı çok güzel olmuş. çalışırken masaüstüm doluyordu. herşey bir birie giriyordu, çok işime yaradı.

    neyse, yukarıdaki sorunlardan bahsediyorum. yaşayan var mı yoksa benim cihazda mı sorun var?
  • 18-08-2015, 18:21:40
    win10'a geçeli 8-10 gün oldu. şu ana kadar herhangi bir problem yaşamadım.
    gayet iyi. tavsiye ederim (PRO)
  • 18-08-2015, 18:24:53
    Ben Win7 + Mint kullanıyorum. Kolay kolay da geçmeyi düşünmüyorum.
  • 28-08-2015, 17:52:02
    Açılışta bazen kasıyor. Bu arada update ile olmamıştı kendi sitesinden indirerek kurmuştum şimdi de key hata veriyor. Win7 dönüş yapacağım. iso olarak full sürümü indirebileceğim bir yer bilen var mıdır?