Benimde geçeli 1 hafta oldu. Şuan makine takılıyor kasılıyor falan. Eğer böyle devam ederse 8 e geri geçeceğim
windows 10 bana da biraz zor geldi. 8'i daha rahat kullanıyorum fakat windowsla pc kasmasının alakası yok abi. diskin sataysa anakartın eskiyse o bilgisayar kasar.