Açılışta bazen kasıyor. Bu arada update ile olmamıştı kendi sitesinden indirerek kurmuştum şimdi de key hata veriyor. Win7 dönüş yapacağım. iso olarak full sürümü indirebileceğim bir yer bilen var mıdır?