Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
154
●10.088
- 12-08-2015, 19:03:24windows 10 bana da biraz zor geldi. 8'i daha rahat kullanıyorum fakat windowsla pc kasmasının alakası yok abi. diskin sataysa anakartın eskiyse o bilgisayar kasar.lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2015, 19:07:02valla bilmiyorum 8 de iken bir sorun yoktuharuntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2015, 18:18:34windows 10a geçtiğimden beri wifi bağlantım sürekli kesiliyor. film izliyorum, 6. 7. dakikalarda internetten düşüyorum. tekrar bağlanıyorum, yine düşüyorum. aynı sorunu yaşayan var mı?
modemlik bir sorun yok, şuan 3 cihaz 4 telefon ile bağlıyız. hiç bir sorun yok, sadece benim win 10 cihazda sorun var.
ek olarak touchpadi kapatan fn tuşu da çalışmıyor. denetim masasından touchpadi tamamen pasif etmek zorunda kaldım.
bunlar dışında bir hataya rastlamadım. gayet güzel işliyor. performansını da beğendim. özellikle sanal masaüstü olayı çok güzel olmuş. çalışırken masaüstüm doluyordu. herşey bir birie giriyordu, çok işime yaradı.
neyse, yukarıdaki sorunlardan bahsediyorum. yaşayan var mı yoksa benim cihazda mı sorun var? - 18-08-2015, 18:24:53Ben Win7 + Mint kullanıyorum. Kolay kolay da geçmeyi düşünmüyorum.