• 04-08-2015, 16:10:11
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine başıma bela oldu :S http://prntscr.com/80pnmu
    şuana kadar bir sorun ile karşılaşamadım
  • 04-08-2015, 16:16:33
    makinam iyi olduğu için sorun yok maşallah güzel

    tek sıkıntım silverlight problemi
  • 04-08-2015, 16:22:14
    Bende gectim bir sorun yok simdilik
  • 04-08-2015, 16:26:40
    Tek kelimeyle; evet!
  • 04-08-2015, 19:52:11
    Kurumsal PLUS
    Şuan yeni kurulum yaptığım pc den yazıyorum, 8.1 ile arasında fark anlayamadım; ama kişisellik olarak baya bir değişim mevcut.

    Geçmelisin
  • 04-08-2015, 19:56:32
    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yeni kurulum yaptığım pc den yazıyorum, 8.1 ile arasında fark anlayamadım; ama kişisellik olarak baya bir değişim mevcut.

    Geçmelisin
    Geçtim. Geçmekle kalmadım

    http://www.512mb.org/bana-gore-windows-10.html

    görüşümü bile dillendirdim.
  • 04-08-2015, 21:31:33
    Luxeriez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci desteklemiyormuş derken hocam ?
    bende durum böyle mübarek.

  • 05-08-2015, 00:19:13
    Üyeliği durduruldu
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende durum böyle mübarek.

    ISO'sunu indirip kurmayı denediniz mi ?
  • 05-08-2015, 08:44:23
    Luxeriez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ISO'sunu indirip kurmayı denediniz mi ?
    Yok hocam direk geçiş yapmayı istedim ama sanırım orjinal w7 olmadığı için kabul etmiyor.