berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan yeni kurulum yaptığım pc den yazıyorum, 8.1 ile arasında fark anlayamadım; ama kişisellik olarak baya bir değişim mevcut.

Geçmelisin
Geçtim. Geçmekle kalmadım

http://www.512mb.org/bana-gore-windows-10.html

görüşümü bile dillendirdim.