Luxeriez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ISO'sunu indirip kurmayı denediniz mi ?
Yok hocam direk geçiş yapmayı istedim ama sanırım orjinal w7 olmadığı için kabul etmiyor.