Windows 10'a Geçmeli Miyim ? - Sayfa 14 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
154
●
10.088
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
İlk
4
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
04-08-2015, 16:10:11
#118
lMarjinal
truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine başıma bela oldu :S
http://prntscr.com/80pnmu
şuana kadar bir sorun ile karşılaşamadım
04-08-2015, 16:16:33
#119
calvinklein
makinam iyi olduğu için sorun yok maşallah güzel
tek sıkıntım silverlight problemi
04-08-2015, 16:22:14
#120
akmaster_91
Bende gectim bir sorun yok simdilik
04-08-2015, 16:26:40
#121
cagdasyildirim
Tek kelimeyle; evet!
04-08-2015, 19:52:11
#122
Berkay Akıncı
Kurumsal PLUS
Şuan yeni kurulum yaptığım pc den yazıyorum, 8.1 ile arasında fark anlayamadım; ama kişisellik olarak baya bir değişim mevcut.
Geçmelisin
04-08-2015, 19:56:32
#123
lMarjinal
berkayakinci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan yeni kurulum yaptığım pc den yazıyorum, 8.1 ile arasında fark anlayamadım; ama kişisellik olarak baya bir değişim mevcut.
Geçmelisin
Geçtim. Geçmekle kalmadım
http://www.512mb.org/bana-gore-windows-10.html
görüşümü bile dillendirdim.
04-08-2015, 21:31:33
#124
CengizYurek
Luxeriez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşlemci desteklemiyormuş derken hocam ?
bende durum böyle mübarek.
05-08-2015, 00:19:13
#125
Luxeriez
Üyeliği durduruldu
CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende durum böyle mübarek.
ISO'sunu indirip kurmayı denediniz mi ?
05-08-2015, 08:44:23
#126
CengizYurek
Luxeriez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ISO'sunu indirip kurmayı denediniz mi ?
Yok hocam direk geçiş yapmayı istedim ama sanırım orjinal w7 olmadığı için kabul etmiyor.
İlk
4
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler