Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
154
●10.088
- 31-07-2015, 16:31:40Bin bir zorlukla kurulum yaptım, aslında çok basit ama ben zorlandım hem AKK dolması sebebi ile hemde bilgisayarım çok hata verdi çünkü manuel update ile yükledim. Güncellemenin gelmesini beklemedim.
Çok memnunun win 8 TTNET dersek win10'a Süperonline diyebiliriz
Çok memnunun kesinlikle geçin.
Tek sorun Nvidia Geforce experience yükleniyor ama açılmıyor yani oyunları daha optimize edemedim. Yinede iyi oynuyorum oyunları. Güncelleme gelince experience açılacaktır milyonlaca insan experience sorunu yaşıyor.
Son olarak, açılma hızından memnun değilim. Bilgisayarım 1000 tl lik bir kasa. Fena değil, iyi kasalarda 10 saniye ye kadar açılırken bende 30 saniyeden aşağıyı bulmadı daha... Alışsın bakalım. Gerçi win 8de de aynı sürede açılıyordu. - 01-08-2015, 00:56:02Aynı sorunu yaşayanlar burada tartışmışlar bi inceleyin derimGocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.reddit.com/r/techsupport/...c_0x4000d_the/ - 01-08-2015, 15:06:57

bende geçmek istiyorum ama uefi usb ile w.8.1 kurmuştum o çok iyidi burda iso seçip rufus ile mi yazmam gerek direk usb mi farkları ne bilen aydınlatırsa seviniriz
- 02-08-2015, 13:54:24w10 geçilmesi gereken bir sürüm windowslar arasında en iyi sürümler arasında tek sürüm benim bilgisayar belkide iyi ondanmıdır bilmiyorum ama kullanış vs cok iyi %10000000 tavsiye ediyorum 2 gündür deneme amaçlı kullanıyorum sorun sıfır aksine dahada bagladı kendine. güvenlik bakımındanda gercekten güzel başarılara imza atmışlar.
Çok memnunun kesinlikle geçin.

