Konu
Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
01-08-2015, 00:56:02
#103
residents2000
Gocmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine yüklenmedi lanet olası
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynı sorunu yaşayanlar burada tartışmışlar bi inceleyin derim
http://www.reddit.com/r/techsupport/...c_0x4000d_the/