Konu
Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
03-08-2015, 21:08:46
#108
Syntax
Windows 7'den direk update yaparak veri kaybı yaşamadan geçtim W10'a. Çok memnunum, akıcı bir işletim sistemi olmuş. Arayüzü de pratik ve şık. Windows 8'in pratiklikten uzak gereksiz fırfırlı tipi yüzünden geçmiyordum 8'e. 10 çok iyi oldu.