• 31-07-2015, 16:25:42
    Benim anlamadığım linux mint 3-4 saniyede açılırken win7/8/10 30 saniye aşağısında açılmıyor.Hatta linux mint program ve oyun eksikliği hariç windows'un sürümlerinden daha stabil çalışıyor.
  • 31-07-2015, 16:31:40
    Bin bir zorlukla kurulum yaptım, aslında çok basit ama ben zorlandım hem AKK dolması sebebi ile hemde bilgisayarım çok hata verdi çünkü manuel update ile yükledim. Güncellemenin gelmesini beklemedim.

    Çok memnunun win 8 TTNET dersek win10'a Süperonline diyebiliriz Çok memnunun kesinlikle geçin.

    Tek sorun Nvidia Geforce experience yükleniyor ama açılmıyor yani oyunları daha optimize edemedim. Yinede iyi oynuyorum oyunları. Güncelleme gelince experience açılacaktır milyonlaca insan experience sorunu yaşıyor.

    Son olarak, açılma hızından memnun değilim. Bilgisayarım 1000 tl lik bir kasa. Fena değil, iyi kasalarda 10 saniye ye kadar açılırken bende 30 saniyeden aşağıyı bulmadı daha... Alışsın bakalım. Gerçi win 8de de aynı sürede açılıyordu.
  • 31-07-2015, 21:16:36
    Yine yüklenmedi lanet olası



    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-08-2015, 00:56:02
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine yüklenmedi lanet olası



    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Aynı sorunu yaşayanlar burada tartışmışlar bi inceleyin derim
    http://www.reddit.com/r/techsupport/...c_0x4000d_the/
  • 01-08-2015, 01:31:07
    Üyeliği durduruldu
    Windows 10 geçmeyenler hiç beklemesin hız, perfomans konusunda 1 numara 5 yıldız..
  • 01-08-2015, 15:06:57


    bende geçmek istiyorum ama uefi usb ile w.8.1 kurmuştum o çok iyidi burda iso seçip rufus ile mi yazmam gerek direk usb mi farkları ne bilen aydınlatırsa seviniriz
  • 02-08-2015, 13:54:24
    w10 geçilmesi gereken bir sürüm windowslar arasında en iyi sürümler arasında tek sürüm benim bilgisayar belkide iyi ondanmıdır bilmiyorum ama kullanış vs cok iyi %10000000 tavsiye ediyorum 2 gündür deneme amaçlı kullanıyorum sorun sıfır aksine dahada bagladı kendine. güvenlik bakımındanda gercekten güzel başarılara imza atmışlar.
  • 03-08-2015, 20:49:04
    Direk Microsoft' dan ISO olarak indirip, Win8 serial koduyla aktif edilebilir mi? Bilgisi veya tecrübesi olan?
  • 03-08-2015, 21:08:46
    Windows 7'den direk update yaparak veri kaybı yaşamadan geçtim W10'a. Çok memnunum, akıcı bir işletim sistemi olmuş. Arayüzü de pratik ve şık. Windows 8'in pratiklikten uzak gereksiz fırfırlı tipi yüzünden geçmiyordum 8'e. 10 çok iyi oldu.