• 31-07-2015, 07:09:28
    #91
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar bu hatayi niye veriyor? Delirecegim kac defa kurmaya calistim hepsinde bu hatayi veriyor. Yanlis bir seyde yapmiyorum.



    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    29 temmuz gelmeden önce yavaş yavaş pclere dosya indirmesi yapıyordu bununla alakalı belki problem olmuştur. Download klasöründeki dosyaları komple silip indirme işlemini yeniden başlatarak deneyebilirsin.

    Bende de sorun oldu ilk indirmede 2,6gb yazıyordu download klasörünü boşalttıktan sonra 5 küsür gb indirme göründü , bu şekilde sorunsuz işlem tamamlandı.
  • 31-07-2015, 07:42:31
    #92
    W10a gececek arkadaslar varsa bir sure gecmeyin derim birkac sorun cikti bende alt arac cubugu calismiyor bazen.baslat menusy ,takvim,srs,araama yeri basiyorum basiyorum acilmiyor
  • 31-07-2015, 14:20:11
    #93
    Bir özellik fark ettim siz fark ettiniz mi bilmiyorum. Tarayıcı mantığı gibi masa üstünde sekmeler açabiliyorsun. Her masaüstünde farklı işlemler yapılabiliyor..
  • 31-07-2015, 15:09:13
    #94
    Bilgisayar mühendisi arkadaşlarım Win10'u kurmama bayağı laf etti. Hatta senin gibi bir adam nasıl bu hatayı yapar şaşırdık doğrusu falan da dediler ama her şeye rağmen OLDUKÇA memnun olduğumu söyleyebilirim. Bilgisayarım daha hızlı, ara yüz daha kolay ve ulaşılır; belki psikolojik diyeceksiniz ama ses sistemim bile kendine geldi sanki ASUS bilgisayar kullanıyorum 16 GB ve her şeyden de son derece memnunum, yaklaşık 2 gündür kullanıyorum ve hiç sıkıntı yok. Umarım her şey düzenlenip tam sürüme geçince de aynı güzellikte olacaktır her şey.

    Bu arada arkadaşlarıma hocaları ''ilk 6 ay geçmeden indirmeyin'' çağrısı yapmış. Bizim görmediğimiz bir sözleşme şartı gereği yazışmalarımız, kredi kartı bilgilerimiz vs. her şeyimizi yedekliyorlarmış şu anda ama microsofta da güvenemeyeceksek neye güveneceğiz artık yani. Kısaca söylemeliyim ki; Win8'i bayağı 3'e 4'e katlar Win10
  • 31-07-2015, 15:50:00
    #95
    residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 temmuz gelmeden önce yavaş yavaş pclere dosya indirmesi yapıyordu bununla alakalı belki problem olmuştur. Download klasöründeki dosyaları komple silip indirme işlemini yeniden başlatarak deneyebilirsin.

    Bende de sorun oldu ilk indirmede 2,6gb yazıyordu download klasörünü boşalttıktan sonra 5 küsür gb indirme göründü , bu şekilde sorunsuz işlem tamamlandı.

    Download klasörü nerede hocam tam olarak? Sizde mi bu hatayı almıştınız? Vallahi benim sabrım tükendi 5 defa denedim hepsinde bu hatayı verdi.
  • 31-07-2015, 16:06:00
    #96
    Üyeliği durduruldu
    Bu windows 10 1 yıl ücretsiz sonra ücretli mi olacak Peki sizce Windows 10 'a geçenler tekrar 1 yıl sonra Windows 8'e dönebileceklermi yoksa Windows 10'un parasını verip lisans almak zorundamı kalacaklar tamam lisansız kullananlar var ama Windows 8 lisanslı notebooklar için geçmek ne kadar mantıklı bilemedim

    Sonuçta herkes ücretsiz güncelleme sunduğu için windows da bende ücretsiz güncelleme sunuyorum dedi mecburen ama 1 sene sonra zorlan o lisans parasını alacak yine lisanslı kullanmak isteyenlerden
  • 31-07-2015, 16:12:26
    #97
    C:\Windows\SoftwareDistribution\Download

    klasörün içindekileri Tümüyle silin. Daha sonra console ekranı Cmd.exe'yi aç ve şunu yaz

    wuauclt.exe/updatenow

    Indirme işlemi yeniden Başlamış olacak.

    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Download klasörü nerede hocam tam olarak? Sizde mi bu hatayı almıştınız? Vallahi benim sabrım tükendi 5 defa denedim hepsinde bu hatayı verdi.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 31-07-2015, 16:13:08
    #98
    Ben biraz zaman geçmeden kesinlikle kurmam
  • 31-07-2015, 16:15:59
    #99
    residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C:\Windows\SoftwareDistribution\Download

    klasörün içindekileri Tümüyle silin. Daha sonra console ekranı Cmd.exe'yi aç ve şunu yaz

    wuauclt.exe/updatenow

    Indirme işlemi yeniden Başlamış olacak.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Başlattım hocam, inşallah dediğiniz gibi olur. Teşekkürler. Gelişmeleri yazarım yine.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:15:59 -->-> Daha önceki mesaj 16:14:30 --

    Ürün anahtarı istedi hocam.