Bilgisayar mühendisi arkadaşlarım Win10'u kurmama bayağı laf etti. Hatta senin gibi bir adam nasıl bu hatayı yapar şaşırdık doğrusu falan da dediler ama her şeye rağmen
OLDUKÇA memnun olduğumu söyleyebilirim. Bilgisayarım daha hızlı, ara yüz daha kolay ve ulaşılır; belki psikolojik diyeceksiniz ama ses sistemim bile kendine geldi sanki

ASUS bilgisayar kullanıyorum 16 GB ve her şeyden de son derece memnunum, yaklaşık 2 gündür kullanıyorum ve hiç sıkıntı yok. Umarım her şey düzenlenip tam sürüme geçince de aynı güzellikte olacaktır her şey.
Bu arada arkadaşlarıma hocaları
''ilk 6 ay geçmeden indirmeyin'' çağrısı yapmış. Bizim görmediğimiz bir sözleşme şartı gereği yazışmalarımız, kredi kartı bilgilerimiz vs. her şeyimizi yedekliyorlarmış şu anda ama microsofta da güvenemeyeceksek neye güveneceğiz artık yani. Kısaca söylemeliyim ki; Win8'i bayağı 3'e 4'e katlar Win10