Bu windows 10 1 yıl ücretsiz sonra ücretli mi olacak Peki sizce Windows 10 'a geçenler tekrar 1 yıl sonra Windows 8'e dönebileceklermi yoksa Windows 10'un parasını verip lisans almak zorundamı kalacaklar tamam lisansız kullananlar var ama Windows 8 lisanslı notebooklar için geçmek ne kadar mantıklı bilemedim
Sonuçta herkes ücretsiz güncelleme sunduğu için windows da bende ücretsiz güncelleme sunuyorum dedi mecburen ama 1 sene sonra zorlan o lisans parasını alacak yine lisanslı kullanmak isteyenlerden