Aramızda ciddi anlamda kazanan var mı ?
23
●1.438
- 19-07-2015, 01:03:47Arkadaşlar bahis mantık sabır ve sansa dayanır. Zengin olma hayali ile bastıkca batarsın sabırlık ufak ufak gidersen kazanmamak çok güç misal vereyim 5 tl 20 tl kazanır 10 tlyi köşeye saklar 10 tl atar 30 kazanır katlama önemlidir bir anda yüzlerce tl girersen kazanç olmaz
- 19-07-2015, 01:05:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Legal iddaa sitelerinden oynuyorum ama resmen iddaa denen oyunun bağımlısı oldum. Bu bağımlılık lafta değil rüyalara bile girecek şekilde bağımlılık. Haftada oynadığım kuponlarda hiç kaybetmediğimde oldu, kazandıklarımın mislisini ve maçını hırslı ayarlayak kaybettiğimde oldu. Bence asıl strateji hırslı olmamak ve sağlamcı olmaktır.
Sağlamcı olmaktan kasıt 5 oranlı maça 20 basıp 100 TL almak beni sevindirmediği için bu yılki iddaa da sağlamcılık yöntemim daha fazla misli ve daha az oran. 200 TL basarak 2-3 oranlı kuponlar yapmak daha mantıklı olabilir iyi analiz edilirse. Bu şekilde katlamayla lig bitene kadar hatrı sayılır paralar kazanmanın mümkün olduğunu düşünüyorum.
En dikkat etmen gereken nokta ise sosyal medya kurnazlarına paranı kaptırma, kaybedeceksen kendi tercihlerinle kaybet. - 19-07-2015, 01:14:15Tempobet'ten çok para kazandım. Bahis kısmında tabii ki.
Sonra forumda adı lazım olmayan karaktersiz birisi rulete alıştırdı. Çok para kaybettim.
Tekrar bahis yaptığımda güzel para ile noktaladım.
Fakat bahis pişmanlıktır.
O paradan hayır gelmiyor gerçekten. Oynayacaksanız 5-10 zevkine atın. - 19-07-2015, 01:17:00Bayilik çok iyi getiri sağlıyor parasına para katması lazımdı iddaa bayiliğinden fakat yanlış işlere girmiş olmalıSelanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2015, 01:25:42Aynen bir ara bir bahis firmasının bayiliğini aldım.ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayda çok temiz para bıraktı fakat bir anda zarara girmekte var.
İlk gün henüz elemanın biri 10 TL bakiye ile az kalsın 9 bin tl vuruyordu. Üst dediği maç 2-0 bitti. Güme gidiyorduk
- 19-07-2015, 01:33:56ilk dönemlerde ufak tefek sıkıntılar çekilir fakat ilerleyen dönemde bayi çok iyi kazanç sağlıyor tanıdık bir arkadaşın amcası açtı bayi çok küçük bir yerdi 2 sene de kiralıktı dukkan onunla birlikte yanında bulunan 2 dukkanı daha alarak büyük bir yer yaptırdı 3 katlı dairesini aldı bayilik işi iyidirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2015, 01:38:20Evet bu işte kendine ekmek çıkarmayı düşünenler için çok iyi paralar getirir.ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine mahallede 15-16 yaşında kardeşlerimiz var. Fırlamalar biraz. Bir bahis firmasından bayilik almışlar tanıdıkları vasıtasıyla çocuklar o yaşta geleceklerinin parasını kazandılar