Legal iddaa sitelerinden oynuyorum ama resmen iddaa denen oyunun bağımlısı oldum. Bu bağımlılık lafta değil rüyalara bile girecek şekilde bağımlılık. Haftada oynadığım kuponlarda hiç kaybetmediğimde oldu, kazandıklarımın mislisini ve maçını hırslı ayarlayak kaybettiğimde oldu. Bence asıl strateji hırslı olmamak ve sağlamcı olmaktır.

Sağlamcı olmaktan kasıt 5 oranlı maça 20 basıp 100 TL almak beni sevindirmediği için bu yılki iddaa da sağlamcılık yöntemim daha fazla misli ve daha az oran. 200 TL basarak 2-3 oranlı kuponlar yapmak daha mantıklı olabilir iyi analiz edilirse. Bu şekilde katlamayla lig bitene kadar hatrı sayılır paralar kazanmanın mümkün olduğunu düşünüyorum.

En dikkat etmen gereken nokta ise sosyal medya kurnazlarına paranı kaptırma, kaybedeceksen kendi tercihlerinle kaybet.