• 12-07-2015, 03:10:21
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahhaha yiyen şişman, yemeyen pişman sözü de süpermiş. Her şey kursak belasına diyorsun yani Konu ile ilgili olarak da cips sevmediğim için yorum yapamayacağım. Kötü kötü şeyler bunlar. Kalori tuzağı hep. Yemeyin zayıflamak zor oluyor
    Pasam haksızsın diyemem lakin yesekte öleceğiz yemesekte

    Edit: ayrıca Atalarımız boşuna dememiş. Atın ölümü, arpadan olsun
  • 12-07-2015, 12:17:34
    #20
    Fabrikası yanı başımızda ama şimdiye kadar ilk defa görüyorum.Eminim tadı iyidir.
  • 12-07-2015, 12:24:31
    #21
    İlk defa gördüm ama tadı merak uyandırdı şimdi
  • 12-07-2015, 12:27:35
    #22
    Ben alırım hocam
  • 12-07-2015, 12:50:28
    #23
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben alırım hocam
    Arkadaslar pazartesi veya Salı gönderebilirim. Siparişleri toplu alırsam sevinirim.
  • 12-07-2015, 13:37:36
    #24
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaslar, İstanbul, Ankara vb. Şehirlerden tatile gelen Vatandaşlarımız bu cipsi görünce şaşırıyorlar ve yedikleri zaman güzel yorumlar yapıyorlar. Kışın sipariş versek gönderirmisiniz gibi teklif verenler oluyor. Sizlere sormak istediğim şu: aramızdan hiç tadına bakmayan veya bakıpta çok beğenen arkadaşlar var mı? Arayan ve Bulunduğu bölgede bulamayan. Sizce r10 üzerinden satışını gerçekleştireyim mi?

    Hocam bende sipariş verebilirim mesajım bulunsun.
  • 12-07-2015, 13:43:53
    #25
    Sipariş verdim, deneyelim bakalım
  • 12-07-2015, 14:22:45
    #26
    bende merak ettim tadını lays yapmıssa iyidir .Yoğurt ile yedimi dahada iyi olur .ama kargo parasıdı vs değmez
  • 13-07-2015, 10:27:10
    #27
    kargoyla anlaştığınızda haber verirseniz bende alabilirim hocam.