• 02-07-2015, 20:03:17
    #1
    Merhabalar,samsung s2 var.Fakat çabuk bataryası bitmektedir.Ben tüm herşeyi kapattım ama aklıma birşey takıldı.Wifi kapalıyken internet paketim de olmuyor buna rağmen kontur gidiyor.Bunu neden yapmış oluyor herşeyi kapatmama rağmen gene de bunu yapıyor.
    Birde bataryanın çabuk bitmemesi için kesin çözümler nelerdir ?
  • 02-07-2015, 20:06:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ayarlar kısmından mobil veri erişimini kapatın
  • 02-07-2015, 23:18:05
    #3
    Mobil veriyi kapatırsanız kontör gitmez hocam. Batarya konusunda da telefonu aktif olarak kullanıyor musunuz oyun, müzik vs. yoksa durduk yere mi çabuk bitiyor?
  • 02-07-2015, 23:22:26
    #4
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil veriyi kapatırsanız kontör gitmez hocam. Batarya konusunda da telefonu aktif olarak kullanıyor musunuz oyun, müzik vs. yoksa durduk yere mi çabuk bitiyor?
    Durduk yere gidiyor.Ama mobl veriyi bulamadım
  • 02-07-2015, 23:39:19
    #5
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yere gidiyor.Ama mobl veriyi bulamadım
    Ayarlarda kablosuz ağlar vs. gibi bir yerde olması lazım hocam tam hatırlayamadım. Büyük ihtimalle bataryanız ölmüş değiştirmeniz gerekiyor.
  • 02-07-2015, 23:56:02
    #6
    hocam batarya çok çabuk boşalıyorsa entegreye de baktırın bence entegrede sıkıntı varsa akımı kaçırıyordur bu sayede batarya olması gerekenden daha çabuk boşalır bir de s2 cihaz çıktığı tarihi dikkate alırsanız bu gibi durumlar normal samsung cihazlar için