Merhabalar,samsung s2 var.Fakat çabuk bataryası bitmektedir.Ben tüm herşeyi kapattım ama aklıma birşey takıldı.Wifi kapalıyken internet paketim de olmuyor buna rağmen kontur gidiyor.Bunu neden yapmış oluyor herşeyi kapatmama rağmen gene de bunu yapıyor.
Birde bataryanın çabuk bitmemesi için kesin çözümler nelerdir ?