• 26-06-2015, 22:50:24
    #1
    Arkadaşlar Bilgisayarım win7 ultimate 32 bit. Ben ultimate 64 bite yükseltmek istiyorum.

    DVD room sorunlu çalışmıyor. Bazı cd leri çalıştırıyor bazılarını çalıştırmıyor. Biraz araştırdım Firmware yükle driver yükle gibi şeyler yazmışlar forumlarda. Ne kadar arattıysam googlde herşey virüs bir türlü bulamadım. Kendi sitesinde bile driveri yok güncelleyim dedim. Ama bundan 4 5 aya kadar önce rahatça kullanıyordum dvd-rw yi hiç bir sıkıntısı yoktu. Şuan iso halinde win7 64 bit var boş dvd takıp ona yükleyim diyorum dvd yi okumuyor.

    4gb lık flash belleğim var ona yükleme yapıp ordan format atayım dedim iso dosyasının boyutu 4,5 gb.

    Direk daemon tools indirip oradan açayım iso yu belki format atar dedim. Bu seferde bilgisayarınız 64 biti desteklemediği için bu dosya açılamıyor gibisinden uyarı alıyorum.

    Ne yapacağım ben bu bilgisayara nasıl format atabilirim bana lütfen yardımcı olun çıldırsam yeri
  • 26-06-2015, 22:52:57
    #2
    En basit çözüm 8 gb usb bellek almak
  • 26-06-2015, 22:53:53
    #3
    PheomiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En basit çözüm 8 gb usb bellek almak
    Şuan işe yarar bir çözüm arıyorum
  • 27-06-2015, 00:23:15
    #4
    arkadaşınısz falan yok mu hocam harici veya 8 gb flash bulmanız lazım.
  • 27-06-2015, 01:09:44
    #5
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşınısz falan yok mu hocam harici veya 8 gb flash bulmanız lazım.
    Gecenin bu saatinde 2 katı para vermeye razıyım kafayı yedim ))
  • 27-06-2015, 01:38:58
    #6
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecenin bu saatinde 2 katı para vermeye razıyım kafayı yedim ))

    Acaba telefonun hafızasını kullansak olur mu? ( telefonunuzun bellegi yüksek diye tahmin ediyorum )
  • 27-06-2015, 01:42:53
    #7
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba telefonun hafızasını kullansak olur mu? ( telefonunuzun bellegi yüksek diye tahmin ediyorum )
    İphone 16gb sanmıyorum yapılacağını
  • 27-06-2015, 02:01:54
    #8
    bir link paytlaştım size ben o yöntemle flash ile win8 yükledim iso dosyasını dönüştürüyor muhtemelen cd yede yazacaktır bu yöntemle iso dosyanızı yazdırın
  • 27-06-2015, 02:21:45
    #9
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir link paytlaştım size ben o yöntemle flash ile win8 yükledim iso dosyasını dönüştürüyor muhtemelen cd yede yazacaktır bu yöntemle iso dosyanızı yazdırın
    iso dosyası 4gb dan fazla indirdiğim bu yüzden flash a atamıyorum.

    Cd ye yazdıramıyorum dvd-rw boş dvd yi okumuyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:11:22 -->-> Daha önceki mesaj 02:10:48 --

    Fakat az önce orjinal bir cd taktım dvd rom çalıştırdı. Kopya diskleri çalıştırmıyor boş yada dolu anlamadım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:19:07 -->-> Daha önceki mesaj 02:11:22 --

    Allah ını seven yardım etsin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:21:45 -->-> Daha önceki mesaj 02:19:07 --

    Yada şöyle birşey söyleyim bilen arkadaşlara. Win7 64 bit iso dosyasından neyi silerek küçültebilirim ? yada iso yu sıkıştırabilirmiyim daha ?