Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir link paytlaştım size ben o yöntemle flash ile win8 yükledim iso dosyasını dönüştürüyor muhtemelen cd yede yazacaktır bu yöntemle iso dosyanızı yazdırın
iso dosyası 4gb dan fazla indirdiğim bu yüzden flash a atamıyorum.

Cd ye yazdıramıyorum dvd-rw boş dvd yi okumuyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:11:22 -->-> Daha önceki mesaj 02:10:48 --

Fakat az önce orjinal bir cd taktım dvd rom çalıştırdı. Kopya diskleri çalıştırmıyor boş yada dolu anlamadım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:19:07 -->-> Daha önceki mesaj 02:11:22 --

Allah ını seven yardım etsin

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:21:45 -->-> Daha önceki mesaj 02:19:07 --

Yada şöyle birşey söyleyim bilen arkadaşlara. Win7 64 bit iso dosyasından neyi silerek küçültebilirim ? yada iso yu sıkıştırabilirmiyim daha ?