• 22-06-2015, 15:54:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili R10 ailesi öncelikle ramazanı şerifin hayırlara vesile olmasını ve bu ayda kalben yapılan duaların kabul olmasını dilerim.

    Benim soru seo işi yapan arkadaşlaradır.

    R10 üzerinde açılan bir konu üzerine müşteri ile anlaştınız iş footer link eklenmesi anlaşma esnasın da aldığım ilk ödeme kaparo kalan ödeme yapılmadı takdir de kaparo yanar eklenen linkleri kaldırırım uyarısı yapılmadı müşteriniz 1 yıllık footer link için size 540 TL ödedi kalan 450 TL ödemesinin günü müşterinin şebeke suyuna bağlı kan zehirlenmesi ile 2 3 gün aksaması nedeni ile gecikti müşteriniz hastaneden çıktı ama anlaşmada belirtilmeyen kaparo devreye girdi ödedin para yandı linkler kalktı ödeme yaparsan geri iade ederim diye mesaj aldınız ama müşteri hastaneden çıkar çıkmaz ödeme bekleyen diğer kişilerin ödemesini yaptı bu kişinin davranışları nedeni ile işi iptal etti 1 ay olmamış olması nedeni ile yapılan anlaşmada yıllık olarak yapıldığı için geri iade istedi

    1. Seo işin de kaparo sistemi var mı? ( Ben hiç duymadım )
    2. Haklı olan seocumu yoksa müşterimi
    3. Bu konuda ne yapmalıyım

    Mübarek ramazan ayının yüzü suyu hürmetine adaletli yorumlarınızı bekliyorum.

    NOT : ÖDEME YAPAN YAPAN MÜŞTERİ BANLANDI
  • 22-06-2015, 18:04:43
    #2
    Yıllardır link ve tanıtım yazısı satarım, kapora diye bir olay olmadı.
  • 22-06-2015, 18:06:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır link ve tanıtım yazısı satarım, kapora diye bir olay olmadı.
    Bende bir ilki duydum
  • 22-06-2015, 18:12:14
    #4
    Oruçlu oruçlu walla olayı çözemedim
  • 22-06-2015, 18:13:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oruçlu oruçlu walla olayı çözemedim
    allah kabul etsin
  • 22-06-2015, 18:13:56
    #6
    Aleyküm selam, amin hocam hepimizin duaları kabul olur inşallah.
    Konuya gelirsek yemin ediyorum beynim yandı. Cümleye nokta atsaydınız keşke.
    Kaç yıldır bu işlerin içindeyim kapora meselesini ilk kez duydum. Müşteri haklı, sonuçta 540 lira ödemiş kalan 450 'yi ödeyecekmiş ama mazeretli olarak 2-3 gün sonra ödeyebilmek durumunda kalmış. Allah muhafaza herkesin başına gelebilir bu tür zehirlenme vs. olayları, sağlık sonuçta...
  • 22-06-2015, 18:15:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam, amin hocam hepimizin duaları kabul olur inşallah.
    Konuya gelirsek yemin ediyorum beynim yandı. Cümleye nokta atsaydınız keşke.
    Kaç yıldır bu işlerin içindeyim kapora meselesini ilk kez duydum. Müşteri haklı, sonuçta 540 lira ödemiş kalan 450 'yi ödeyecekmiş ama mazeretli olarak 2-3 gün sonra ödeyebilmek durumunda kalmış. Allah muhafaza herkesin başına gelebilir bu tür zehirlenme vs. olayları, sağlık sonuçta...
    Teşekkürler ALLAH razı olsun
  • 22-06-2015, 18:20:31
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YuRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili R10 ailesi öncelikle ramazanı şerifin hayırlara vesile olmasını ve bu ayda kalben yapılan duaların kabul olmasını dilerim.

    Benim soru seo işi yapan arkadaşlaradır.

    R10 üzerinde açılan bir konu üzerine müşteri ile anlaştınız iş footer link eklenmesi anlaşma esnasın da aldığım ilk ödeme kaparo kalan ödeme yapılmadı takdir de kaparo yanar eklenen linkleri kaldırırım uyarısı yapılmadı müşteriniz 1 yıllık footer link için size 540 TL ödedi kalan 450 TL ödemesinin günü müşterinin şebeke suyuna bağlı kan zehirlenmesi ile 2 3 gün aksaması nedeni ile gecikti müşteriniz hastaneden çıktı ama anlaşmada belirtilmeyen kaparo devreye girdi ödedin para yandı linkler kalktı ödeme yaparsan geri iade ederim diye mesaj aldınız ama müşteri hastaneden çıkar çıkmaz ödeme bekleyen diğer kişilerin ödemesini yaptı bu kişinin davranışları nedeni ile işi iptal etti 1 ay olmamış olması nedeni ile yapılan anlaşmada yıllık olarak yapıldığı için geri iade istedi

    1. Seo işin de kaparo sistemi var mı? ( Ben hiç duymadım )
    2. Haklı olan seocumu yoksa müşterimi
    3. Bu konuda ne yapmalıyım

    Mübarek ramazan ayının yüzü suyu hürmetine adaletli yorumlarınızı bekliyorum.

    NOT : ÖDEME YAPAN YAPAN MÜŞTERİ BANLANDI
    Para yandı da ne demek? Fırsatçılık başka bir şey demiyorum.
  • 22-06-2015, 18:21:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para yandı da ne demek? Fırsatçılık başka bir şey demiyorum.
    Teşekkürler