Sevgili R10 ailesi öncelikle ramazanı şerifin hayırlara vesile olmasını ve bu ayda kalben yapılan duaların kabul olmasını dilerim.
Benim soru seo işi yapan arkadaşlaradır.
R10 üzerinde açılan bir konu üzerine müşteri ile anlaştınız iş footer link eklenmesi anlaşma esnasın da aldığım ilk ödeme kaparo kalan ödeme yapılmadı takdir de kaparo yanar eklenen linkleri kaldırırım uyarısı yapılmadı müşteriniz 1 yıllık footer link için size 540 TL ödedi kalan 450 TL ödemesinin günü müşterinin şebeke suyuna bağlı kan zehirlenmesi ile 2 3 gün aksaması nedeni ile gecikti müşteriniz hastaneden çıktı ama anlaşmada belirtilmeyen kaparo devreye girdi ödedin para yandı linkler kalktı ödeme yaparsan geri iade ederim diye mesaj aldınız ama müşteri hastaneden çıkar çıkmaz ödeme bekleyen diğer kişilerin ödemesini yaptı bu kişinin davranışları nedeni ile işi iptal etti 1 ay olmamış olması nedeni ile yapılan anlaşmada yıllık olarak yapıldığı için geri iade istedi
1. Seo işin de kaparo sistemi var mı? ( Ben hiç duymadım )
2. Haklı olan seocumu yoksa müşterimi
3. Bu konuda ne yapmalıyım
Mübarek ramazan ayının yüzü suyu hürmetine adaletli yorumlarınızı bekliyorum.
NOT : ÖDEME YAPAN YAPAN MÜŞTERİ BANLANDI
Para yandı da ne demek? Fırsatçılık başka bir şey demiyorum.