• 09-06-2015, 10:10:43
    #1
    Arkadaşlar telefon rehberimdeki bir kişi, kendi telefonunda bulunan bütün herkesi gruba çekti ve kimsenin onayını almadan yaptı bu işi. Gruba yazan yazana buraya nasıl geldim ben bu nasıl oldu vs.

    Bu Whatsapp'ın bir özelliği mi açığı mı?
  • 09-06-2015, 13:09:00
    #2
    rehberinizdeki her numarayı istediğiniz gruba atayabilirsiniz, eskiden beri olan birşey bu. herhangi bir onay vs sormaz.
  • 09-06-2015, 14:14:55
    #3
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rehberinizdeki her numarayı istediğiniz gruba atayabilirsiniz, eskiden beri olan birşey bu. herhangi bir onay vs sormaz.
    Nasıl yani hocam biz arkadaş arasında grup için arkadaş gruba katılma davetiyesi yolladı kabul ettim gruba dahil oldum.

    Benim bahsettiğim şey hiç onayımı almadan direk olayın ortasında bulundum.
  • 09-06-2015, 14:15:56
    #4
    onay diye bir şey hiçbir zaman olmadı.
    istediğin numarayı istediğin gruba alırsın, aldığın adama bir onay gitmez.
  • 09-06-2015, 14:17:11
    #5
    önceden açılmış bir gruba sonradan dahil olmanız için böyle davetiye gelir, grubu ilk açarken ismi verip ardından listeden kimleri işaretlerseniz direk gruba dahil olurlar, onay vs sormaz.
  • 09-06-2015, 15:29:20
    #6
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onay diye bir şey hiçbir zaman olmadı.
    istediğin numarayı istediğin gruba alırsın, aldığın adama bir onay gitmez.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceden açılmış bir gruba sonradan dahil olmanız için böyle davetiye gelir, grubu ilk açarken ismi verip ardından listeden kimleri işaretlerseniz direk gruba dahil olurlar, onay vs sormaz.
    Anladım hocam önceden açılan gruba davet ile bi de grubu açma sırasındaki olay farklıymış bu yüzden böyle şaşırdım. Teşekkürler.