onay diye bir şey hiçbir zaman olmadı.
istediğin numarayı istediğin gruba alırsın, aldığın adama bir onay gitmez.
önceden açılmış bir gruba sonradan dahil olmanız için böyle davetiye gelir, grubu ilk açarken ismi verip ardından listeden kimleri işaretlerseniz direk gruba dahil olurlar, onay vs sormaz.
Anladım hocam önceden açılan gruba davet ile bi de grubu açma sırasındaki olay farklıymış bu yüzden böyle şaşırdım. Teşekkürler.