arkadaşlar dün akşamdan beri yaşadığım bir sorun var. wifi üzerinden kendi sunucuma(siteme ve ftpye) bağlanamıyorum ama mobilden veri paketini açınca bağlanabiliyorum.
ftp de
Hata: Connection timed out after 20 seconds of inactivity
Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor
bu hatayı alıyorum. sorun filezilla da derseniz sadece fileziladan değil tarayıcıdan siteme de bağlanamıyorum. filezellanın hata çözümünüde yaptım ama yine olmadı sorun nedir
kendi sunucuma bağlanamıyorum
3
●571
- 05-06-2015, 10:44:09Hocam internet paketinden bağlanabiliyosan sorun evdeki internetindedir.Özellikle fatura ödeme zamanı yaklaşınca benim internetimde de aynı durum söz konusu oluyor.Git gel yapıyor sürekli...
- 05-06-2015, 10:47:49Haklısınız garip bir hata umarım en kısa sürede çözersiniz.noyantanriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle