• 05-06-2015, 10:41:39
    #1
    arkadaşlar dün akşamdan beri yaşadığım bir sorun var. wifi üzerinden kendi sunucuma(siteme ve ftpye) bağlanamıyorum ama mobilden veri paketini açınca bağlanabiliyorum.

    ftp de
    Hata: Connection timed out after 20 seconds of inactivity
    Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor

    bu hatayı alıyorum. sorun filezilla da derseniz sadece fileziladan değil tarayıcıdan siteme de bağlanamıyorum. filezellanın hata çözümünüde yaptım ama yine olmadı sorun nedir
  • 05-06-2015, 10:44:09
    #2
    Hocam internet paketinden bağlanabiliyosan sorun evdeki internetindedir.Özellikle fatura ödeme zamanı yaklaşınca benim internetimde de aynı durum söz konusu oluyor.Git gel yapıyor sürekli...
  • 05-06-2015, 10:45:53
    #3
    sorun kendi internetimde olsa hiç bir yere bağlanamam diye düşünüyorum.

    ama ben malesef sadece kendi sunucuma bağlanamıyorum, geri kalan sorunsuz.
  • 05-06-2015, 10:47:49
    #4
    noyantanriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun kendi internetimde olsa hiç bir yere bağlanamam diye düşünüyorum.

    ama ben malesef sadece kendi sunucuma bağlanamıyorum, geri kalan sorunsuz.
    Haklısınız garip bir hata umarım en kısa sürede çözersiniz.