arkadaşlar dün akşamdan beri yaşadığım bir sorun var. wifi üzerinden kendi sunucuma(siteme ve ftpye) bağlanamıyorum ama mobilden veri paketini açınca bağlanabiliyorum.

ftp de
Hata: Connection timed out after 20 seconds of inactivity
Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor

bu hatayı alıyorum. sorun filezilla da derseniz sadece fileziladan değil tarayıcıdan siteme de bağlanamıyorum. filezellanın hata çözümünüde yaptım ama yine olmadı sorun nedir