• 29-05-2015, 16:38:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Kişisel mail adresime spam mailleri gelmeye başladı yine. SMS gibi mail için de şikâyet başvurusu yapabiliyor muyuz?

    Durum hakkında bilgisi olan var mı?
    Teşekkürler.
  • 30-05-2015, 10:47:59
    #2
    Arguman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kişisel mail adresime spam mailleri gelmeye başladı yine. SMS gibi mail için de şikâyet başvurusu yapabiliyor muyuz?

    Durum hakkında bilgisi olan var mı?
    Teşekkürler.
    Bi ara durdu mailler, mesajlar adamlar hemen olayı çözmüş.

    Gelen mail ve mesajlarda tebrikler şu şu dan çekilişle 150 tl değerinde ücretsiz kurulum kazandınız vs diye

    bunları şikayet birimi varsa bilen biri söylesin arkadaşın dediği gibi.
  • 30-05-2015, 11:57:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Epeyidir mail almıyorduk, gelmeye başladı yine. Dayanamadılar başladılar yine spama. )