Arguman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Kişisel mail adresime spam mailleri gelmeye başladı yine. SMS gibi mail için de şikâyet başvurusu yapabiliyor muyuz?

Durum hakkında bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.
Bi ara durdu mailler, mesajlar adamlar hemen olayı çözmüş.

Gelen mail ve mesajlarda tebrikler şu şu dan çekilişle 150 tl değerinde ücretsiz kurulum kazandınız vs diye

bunları şikayet birimi varsa bilen biri söylesin arkadaşın dediği gibi.